ستاره های آسمان

ریاضی ابزار شناخت جهان هستی

ستاره های آسمان

ریاضی ابزار شناخت جهان هستی

ستاره های آسمان
مطالب پربحث‌تر

میدان جبری بسته

يكشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۵:۱۱ ب.ظ
سلام
یه سوال:
آیا محکی برای آزمودن یه حلقه یا یک میدان هست که ببینیم جبرا بسته هست یا نه؟ برای رد جبرا بسته بودن یه چندتا ملاک ساده هست، مثلا اگه میدان یا حلقه متناهی باشه حتما جبرا بسته نیست ولی تا بحال ملاکی رو ندیدم که جبری بسته بودن رو تضمین کنه.
  • محمد اسماعیل حسنی

نظریه میدان

میدان

نظرات  (۸)

مرد زندانی می خندید

شاید به زندانی بودن خویش

و شاید به آزادی من

راستی زندان کدام سوی میله هاست؟؟
نه.وجود نداره
ببند پنجره را رخ بپوش میترسم که چشم شور ستاره تورا نظر بزند
پاسخ:
شما بهتره مواظب گفتارتون باشید. فکر نمیکنم حق دخالت تو کارهای من رو داشته باشید. در صورت تکرار صراحتا رودررو باهاتون بحث میکنم که ببینم هدفتون از این نوع صحبت کردنها چیه... خودتون میدونین اونقدر پررو هستم که اینکار رو انجام بدم. شیرفهم؟
آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم
آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد...
برای آنچه از دست رفته آه میکشیم
پاسخ:
همینطوری یه چیزی گفتم خودم هم نمیدونم!
رو در رو چی میخوای بگی اونوقت؟
هصلا من کیم؟
منتظرم
سلام خسته نباشید.
یه خسته نباشید اساسی تقدیم به شما!!! کسب این مقام و مدال رو بهتون تبریک میگم امیدوارم شاهد موفقیتهای روزافزونتون باشیم
pas chi shod?
pashimoon shodi?
میخوای مطلب جدیدبذار
پاسخ:
میخوام مطلب جدید بذارم... دوره امتحانات بود، بازدیدننده پیگیر هم ندارم گفتم نگهدارم بعد امتحانات. ایشاللا فردا-پس فردا بعد مطالب رو به روز میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی